Pilgrim

Produktlancering & Salgsmøde

Et heldagsarrangement ventede Pilgrims stakeholders, da de blev inviteret ind til salgsmøde og produktlancering på Aarhus Havn. Pilgrim ønskede et arrangement, der skabte engagement og begejstring blandt de besøgende.

Event design på Aarhus havn

Tre af vores lokaler på Aarhus havn blev sat i spil, da Pilgrim rykkede ind med store plakater, udstillingspodier, dansere og meget mere for at skyde salgsmødet og produktlanceringen i gang. Hvert lokale havde sit eget design og formål, som sikrede at gæsterne gang på gang blev eksponeret for nye indtryk.

Et fuldent program

Et spændende program lå for dagen med bl.a. oplæg, kollektionsfremvisning, produktfremstilling og cocktail hour. SYV NI 13 samlede deltagerne omkring aftensmåltidet og aftenen sluttede af med drinks og musik.

Effekt i overraskelsens magi

I planlægningen af salgsmødet og produktlanceringen gik vi strategisk til værks for at sikre den mest effektfulde go-to-market-strategi. dypång skabte en multisensorisk oplevelse, der konstant overraskede og gjorde indtryk.

Effekt i overraskelsens magi

I planlægningen af salgsmødet og produktlanceringen gik vi strategisk til værks for at sikre den mest effektfulde go-to-market-strategi. dypång skabte en multisensorisk oplevelse, der konstant overraskede og gjorde indtryk.

Event design på Aarhus havn

Tre af vores lokaler på Aarhus havn blev sat i spil, da Pilgrim rykkede ind med store plakater, udstillingspodier, dansere og meget mere for at skyde salgsmødet og produktlanceringen i gang. Hvert lokale havde sit eget design og formål, som sikrede at gæsterne gang på gang blev eksponeret for nye indtryk.

Et fuldent program

Et spændende program lå for dagen med bl.a. oplæg, kollektionsfremvisning, produktfremstilling og cocktail hour. SYV NI 13 samlede deltagerne omkring aftensmåltidet og aftenen sluttede af med drinks og musik.

Fokus på effekt

Med vores ekspertise indenfor eventkommunikation, oplevelsesbaseret forretningsudvikling og eventafvikling, sikrede vi, at eventet fangede Pilgrims stakeholders opmærksomhed, og derved øgede kendskabsgraden til brandet og det nye produkt.

engagement
begejstring
ogproduktlancering,
en multisensorisk oplevelse,
hvordesign møder strategiog
kendskab øges

Vil du se mere...

Vi har samlet en række nøje udvalgte services og inspirerende cases, som kan give dig et indblik i de løsninger, vi skaber for vores kunder.

Produktlancering

Produktlanceringer der begejstrer

Produktlanceringer der begejstrer

Kunsten ligger ikke kun i at introducere jeres produkter – men at opleve dem. En stærk produktlancering kan dramatisk øge chancerne for succes!

Læs mere

Event design

En visuel & multisensorisk rejse

En visuel & multisensorisk rejse

Event design er mere end planlægning; det handler om at skabe uforglemmelige oplevelser. Fra idé til produktion er hver detalje nøje overvejet for at bidrage til den samlede oplevelse.

Læs mere

Konceptudvikling

Konceptet der indrammer din fortælling

Konceptet der indrammer din fortælling

Gennem en kombination af innovative elementer, design, visuel identitet, teknologi og jeres unikke fortællinger bringer vi din virksomheds autenticitet til live.

Læs mere

Søstrene Grene

En aktiv og udviklende konferencedag

En aktiv og udviklende konferencedag

Søstrene Grene inviterede deres franchisetager ind til en aktiv og udviklende konference i Aarhus. En konference, hvor franchisetagerne blev aktiveret i deres kreativitet og samarbejde.

Læs mere

Kontakt os

En kort besked, kan være en lille hændelse. Men det kan have en kæmpe effekt. Vi ser frem til at høre fra dig.

Kontakt