fbpx

Salgsmøde & produktlancering

Pilgrim

Fokus på Stakeholder engagement

Et heldagsarrangement ventede Pilgrims stakeholders, da de blev inviteret ind til salgsmøde og produktlancering på Aarhus Havn. Pilgrim ønskede et arrangement, der skabte engagement og begejstring blandt de besøgende. 

Strategi

I planlægningen af salgsmødet og produktlanceringen gik vi strategisk til værks for at sikre den mest givtige go-to-market-strategi. dypång skabte en multisensorisk oplevelse, der gentagende gange overraskede og gjorde indtryk.

 

Tre af vores lokaler på Aarhus havn blev sat i spil, da Pilgrim rykkede ind med store plakater, udstillingspodier, dansere og meget mere for at skyde salgsmødet og produktlanceringen i gang. Hvert lokale havde sit eget design og formål, som sikrede at gæsterne gang på gang blev eksponeret for nye indtryk. 

 

Et spændende program lå for dagen med bl.a. oplæg, kollektionsfremvisning, produktfremstilling og cocktail hour. SYV NI 13 samlede deltagerne omkring aftensmåltidet og aftenen sluttede af med drinks og musik.

Ekspertise

Med vores ekspertise indenfor eventkommunikation, oplevelsesbaseret forretningsudvikling og eventafvikling, sikrede vi, at eventet fangede Pilgrims stakeholders opmærksomhed, og derved øgede kendskabsgraden til brandet og det nye produkt!