Det årlige salgs-KICK OFF
I januar hvert år samles alle Mercedes-Benz-forhandlere på et udvalgt sted i Danmark til salgs-KICK OFF.
Et af årene valgte Mercedes-Benz og dypång at dette skulle foregå i Aarhus. Den faglige del blev afholdt på Aarhus Teater, og den sociale del i vores egne lokaler på Aarhus Havn.
dypång blev inviteret ind for at krydre indholdet og sørge for, at budskaberne blev leveret, så de plantede sig hos modtagerne.
I samarbejde skabte vi rammerne.
Aarhus Teater
Valget af venuet til arrangementet faldt på Aarhus Teater. Den store teatersal og de mindre lokaler i den gamle bygning blev udnyttet til workshops og plenum aktiviteter.
Kommunikation af høj kvalitet
Budskaberne fra dagen er essentielle for Mercedes-Benz’ salgsstrategier, og derfor skal kommunikationen og praktikken omkring arrangementet være af samme høje kvalitet. Derfor er dypångs kommunikationsflow før, under og efter KICK OFF et vigtigt element, som altid implementeres.
Al praktisk information står dypång for og bliver kommunikeret klart og tydeligt til alle deltagere på relevante kanaler – hvad enten det drejer sig om individuel information om hotelværelser, opsamlingstidspunkter i forbindelse med fælles transport eller et individuelt workshop-program.
Den praktiske del består for dypång i alt fra rådgivning af måden budskabet skal leveres til venuebooking, økonomistyring og generel projektledelse.
Underholdening og atmosfære
Aftenens begivenhed inkorporerede både underholdning og en intim atmosfære. Velsmagende gastronomi, munterhed og meningsfulde samtaler udgjorde en central del af programmet. Arrangementet havde til formål at styrke båndene mellem Mercedes-Benz-forhandlerne.