Pilgrim
Produktlancering & Salgsmøde
Et heldagsarrangement ventede Pilgrims stakeholders, da de blev inviteret ind til salgsmøde og produktlancering på Aarhus Havn. Pilgrim ønskede et arrangement, der skabte engagement og begejstring blandt de besøgende.
Effekt i overraskelsens magi
I planlægningen af salgsmødet og produktlanceringen gik vi strategisk til værks for at sikre den mest effektfulde go-to-market-strategi. dypång skabte en multisensorisk oplevelse, der konstant overraskede og gjorde indtryk.
Event design på Aarhus havn
Tre af vores lokaler på Aarhus havn blev sat i spil, da Pilgrim rykkede ind med store plakater, udstillingspodier, dansere og meget mere for at skyde salgsmødet og produktlanceringen i gang. Hvert lokale havde sit eget design og formål, som sikrede at gæsterne gang på gang blev eksponeret for nye indtryk.
Et fuldent program
Et spændende program lå for dagen med bl.a. oplæg, kollektionsfremvisning, produktfremstilling og cocktail hour. SYV NI 13 samlede deltagerne omkring aftensmåltidet og aftenen sluttede af med drinks og musik.
Fokus på effekt
Med vores ekspertise indenfor eventkommunikation, oplevelsesbaseret forretningsudvikling og eventafvikling, sikrede vi, at eventet fangede Pilgrims stakeholders opmærksomhed, og derved øgede kendskabsgraden til brandet og det nye produkt.
engagement
begejstring
ogproduktlancering,
en multisensorisk oplevelse,
hvordesign møder strategiog
kendskab øges
Kontakt os
En kort besked, kan være en lille hændelse. Men det kan have en kæmpe effekt. Vi ser frem til at høre fra dig.